ببخشیدمارک اسپرسوسازت چیه یه عکس میدی ازش من لاریزودارم اصلا اضی نیستم اصلا روقهوه کرم نداره افتضاحه
درصد روبوستا هرچی بیشتر باشه کافئین قهوه بیشتر و گرما هم بیشتره
عربیکا کافئین کمتری داره و ضررش هم کمتره
مابیست هشتاد میگیریم خوبه
۷۰/۳۰ روبوستا بهتره
کرمش ربطی به اون نداره
۷۰/۳۰ عربیکاش بیشتره
۸۰/۲۰ روبوستاش
عربیکا ترش تره
من همیشه ۷۰ ۳۰ میخرم یا ۱۰۰ روبستو البته قبل بارداری و شیردهی
الان نمیخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.