۶ پاسخ

ببخشیدمارک اسپرسوسازت چیه یه عکس میدی ازش من لاریزودارم اصلا اضی نیستم اصلا روقهوه کرم نداره افتضاحه

تصویر

درصد روبوستا هرچی بیشتر باشه کافئین قهوه بیشتر و گرما هم بیشتره
عربیکا کافئین کمتری داره و ضررش هم کمتره

مابیست هشتاد میگیریم خوبه

۷۰/۳۰ روبوستا بهتره
کرمش ربطی به اون نداره

۷۰/۳۰ عربیکاش بیشتره
۸۰/۲۰ روبوستاش
عربیکا ترش تره

من همیشه ۷۰ ۳۰ میخرم یا ۱۰۰ روبستو البته قبل بارداری و شیردهی
الان نمی‌خورم

سوال های مرتبط

مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه ۵ سالگی
مامان دل آرا🫀 مامان دل آرا🫀 ۵ سالگی
مامان مهرساناومیکائیل مامان مهرساناومیکائیل ۵ سالگی