من ۴۰روزمم تموم شده بود ۱۰روزم ازش گذشت بعد رابطه داشتم شکم درد شدید داشتم بعد ۵۰روز خوب شدم رابطه داشتم حالا شما سزارین هسی شکمتو ۷لایه برش دادن اصلا نباید داشته باشی تا جای برش ها ترمیم بشه خودشم ۱۱روزه بچت بدنیا اومده هوس رابطه کردی دختر حالا چه عجله ای آخه بزار خوب بشی بعد
رابطه کلا تا ۴۰ روز نباید باشه چه طبیعی چه سزارین
رحم داره خودشو ترمیم و بازسازی میکنه حتی اگرم خونریزیت قطع شد باید صبر کنی
باعث میشه عفونت بگیری
من سر پسرم بعد ی ماه رابطه داشتم خیلی اذیت شدم الان تا۲ماهگی اجازه نمیدم
تا چهل روز نباید باشه هنوز رحم زخمه حتی اگه خونریزی نداشته باشی
وقتی خونریزی داری نباید رابطه داشته باشی ضرر داره
مگه مجبوری🤯🤯بزار بند بیاد خب
دکتر من بعد سزارین گفت ، بعد دو ماه اونم با احتیاط ، تازه بازم خونریزی میکنی ، باید احتیاط کنی
بدن بعد زایمان خیلی ضعیف و شکننده ست ، باید مراعات کنی ، همونجا شاید چیزی نشه ولی تو بلند مدت اثر داره
خوبه جرات میکنی بهش فکر کنی
من دست به شکمم نمیتونم بزنم ، رابطه رو نمیتونم تصور کنم اصلا
من تا ۵۲ روز صبر کردم بعد رابطه داشتم اصلا خونریزی ام نداستم
من هنوزم لکه بینی دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.