۸ پاسخ

به نظرم باید ۴۰ روز بگذره چون احتمال خونریزی هست

۴۵روز بعد

من ۲۵ روز بعد در حد سطحی کلاً شاید دو سه دقیقه‌ای داشتم

من ۵۰ روز

۳۰ خونریزمم قطع شده بود

من الان چهل ویک روزه سزارین شدم ولی میترسم هنوز😅😐

بزار ۴۰ بشه زودی رابطه نداشته باش
بخودت ضربه میزنی عزیزم حواست باشه

28روز‌بعد
اما بزار سی روز رد شه بعد

سوال های مرتبط

مامان سولینا🤍🧚‍♀ مامان سولینا🤍🧚‍♀ روزهای ابتدایی تولد