به نظرم باید ۴۰ روز بگذره چون احتمال خونریزی هست
۴۵روز بعد
من ۲۵ روز بعد در حد سطحی کلاً شاید دو سه دقیقهای داشتم
من ۵۰ روز
۳۰ خونریزمم قطع شده بود
من الان چهل ویک روزه سزارین شدم ولی میترسم هنوز😅😐
بزار ۴۰ بشه زودی رابطه نداشته باش
بخودت ضربه میزنی عزیزم حواست باشه
28روزبعد
اما بزار سی روز رد شه بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.