دکتر به من کلاژن داده خیلی بهترم
من هرچی قرص خوردم فایده نداش دیگ رفتم پسرونه زدم دارم کیف میکنم🤣🫠
البته باید سر ساعت مشخص بخوری و هرروز نه دل بخوای دوره سه ماهه دارن هرقرص دکتر ب من گفت و خداروشکر نتیجه داده برامن
وای منم دارم کچل میشم شدید ریزش مو دارم .
اینه..
من یه قرصیه چند روزه شروع کردم فعلا تا حدودی برامن جواب داده مثل قبل کلی نمیریزه البته قطع نشده کامل اما قبل یه مشت مو میومد تو دستم الان نه
هيچي اثر نداره
من اكتي ناتال هم ميخورم فايده نداره
هیچی باید صبر کنی دوره اش بگذره
منم همینم 😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.