مامانا نظرتون راحب شیر خشک تروویتال چیه؟

۲ پاسخ

من به دخترم ترویتال ar می‌دادم، خیلی راضی بودم هم وزن دهیش خوب بود همم اینکه دل‌درد و اینا زیاد نمیشد

به بچه من ساخت وزن دهی خوبی هم داره نفخ اونجوریم نداشت ولی دکتر گفت اپتامیل بده تا دوماهگیش

سوال های مرتبط

مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 ۶ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی