۷ پاسخ

غذای خورشتی کن بخورقبل ازیه هفته ای که میخای آزمایش بدی

عزیزم انشالله که پایین باشه ولی اگرم نبود انسولین و بزن که واسه نی نی و خودت بهتره.

من که از اول بارداری تا آخرش هم سربچه اولم هم این دومی دارم آمپول انوکساپارین میزنم دوس ندارم ولی مجبورم.

ناشتا چند بودی و وقتی محلول و خوردی چند شد قندت ؟

بر من۱۱۰ بود متفورمین نوشت
شما نمیخوری؟؟

ان شاالله توکل ب خدا ازمایشت خوب خوبه نگران نباش گلم
استرس خودش باعث میشه قند بره بالا
امشب مصرف مواد غذایی ک شیرینی داره میوه ک قند بالا داره نخور
نون کم بخور برنج نخور
هندونه و موز نخور
یه عدسی درست کن مقوی هم هست

ایشالا که خوبه عزیزم فقط شب قبلش چیزای شیرین نخور

عزیزم انشاالله ازمایشت خوبه. چند بوده قندت؟

سوال های مرتبط