غذای خورشتی کن بخورقبل ازیه هفته ای که میخای آزمایش بدی
عزیزم انشالله که پایین باشه ولی اگرم نبود انسولین و بزن که واسه نی نی و خودت بهتره.
من که از اول بارداری تا آخرش هم سربچه اولم هم این دومی دارم آمپول انوکساپارین میزنم دوس ندارم ولی مجبورم.
ناشتا چند بودی و وقتی محلول و خوردی چند شد قندت ؟
بر من۱۱۰ بود متفورمین نوشت
شما نمیخوری؟؟
ان شاالله توکل ب خدا ازمایشت خوب خوبه نگران نباش گلم
استرس خودش باعث میشه قند بره بالا
امشب مصرف مواد غذایی ک شیرینی داره میوه ک قند بالا داره نخور
نون کم بخور برنج نخور
هندونه و موز نخور
یه عدسی درست کن مقوی هم هست
ایشالا که خوبه عزیزم فقط شب قبلش چیزای شیرین نخور
عزیزم انشاالله ازمایشت خوبه. چند بوده قندت؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.