منم همینطور🤷🏻🤦🏻♀️اصلا اسمی به دلم نمیشینه
وای انتخاب اسم پسر خیلیییی سخت تر از اسم دختره
یاشار
ارشا
شاهیار
ایلیا
اهورا
ماهد
ما قرار بود اگه پسردار شیم بذاریم آراد اگه دختر دار شدیم بذاریم آلما
دنیای ما صورتی شد و خدا آلمارو به ما داد🩷🫂
منم. واقعا اسم انتخاب کردن سخته
هامین
حامی
والا
فراز
پاشا
لوین
لیام
سامین
خیلیییییی سختهههه
منم همینجور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.