دوستان ترشح نداشتن علام بارداری هست ؟

۸ پاسخ

هنوزسنی نداری که اینجوری میکنی بنده خداهایی که سالیان ساله دنبال بچن هنوزم نشدن ناشکری نکن خداقهرش میاد

ایشالاکه بارداری گلم

اصلاربطی نداره بدنافرق میکنه یکی ترشح داره یکی نداره منم اصلانداشتم یعنی هیچ علائمی نداشتم

خیلی ربطی نداره
یکم نفخ و تلخی دهان سرگیجه گاهی و ضعف نیتونه از علائمش باشه

من هرموقع میخاستم پریود بشم ترشح داشتم این ماه که اقدام کردم برا بارداری اصلا ترشح نداشتم و تست زدم مثبت بود

من ندارم فعلا ربطی نداره

ربطی ندارع عزیزم

سلام اتفاقا باید ترشح داشته باشی

سوال های مرتبط

ابرا ابرا قصد بارداری
مامان تو راهیی🥹 مامان تو راهیی🥹 ۵ ماهگی