۴ پاسخ

زیادم شیر خوبی نیستااا من که پسرم اسهال میشد به نظرم کوه پناه بگیری بهتره شهروند داره

اطراف خونمون هم گشتم نمیدونم چرا نیست تو فروشگاه ومغازه اسنپ هم کم چربش روداشت

اخه نیست چندروزه

قبلا گرفتم از سوپری محل

سوال های مرتبط