او ار اس هم تند تند بده هربار اسهال ميره بده کم اب نشه بدنش مایعات تندتند بده موز بده سیب بدع تو ماستش سیر بریز بده عرق نعنا بده
برا بالا اوردن فقط دمیترون شربتش بده اگ شربت بالامیاره باید امپولشو بزنی و برا اسهاله ش شربت زینک و کپسول یوموگی بده اگ اسهال خونی باشه باید سفکسیم بدی
احتمالا ویروسه ببری دکتر بهتره.. شربت اندانسترون برای تهوع یبار دکتر به پسرم داد، برای اسهال هم پودر پدی لاکت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.