۳ پاسخ

یدکتردیگه برو خب موقتن

روغن گیاهی بزن روی بخیه هات

چرک خشک کن بخور اگه از گوشه هاش عفونت میاد یبار یکی گفت عنبر نسا دود کردم ولی خودم توصیه نمیکنم زود به زود دوش بگیر و با سشوار خشک کن

سوال های مرتبط

مامان توت



فرنگی مامان توت فرنگی ۱۲ ماهگی