۱۱ پاسخ

من سبزی و خیار شور‌میخوردم سبزی بیشتر مشکلی هم نداشتم

بهترین چیز زیتونه البته کنسروی نباشه

تا۴۰ روزگی نخوری بهتره عزززم

ترشی که نخور طعم شیرتو بد میکنه میکنه سالادم که نفخ میاره و ماستم که کولیک داشته بشه اذیت میشه کلا نخور😁😁

کنارش خیار بخور یا گوجه بخور آزاده میتونی

ماست ترشی نخور چون بچه شیر میدی دل‌درد میشه ولی سالاد بخور اشکالی ندارد

فقط زیتون
ما شمالیا موقع ناهار خیار هم میاریم سر سفره
اگه غذای طبع گرم بخورم مثل فسنجون خیار هم کنارش میخورم

من همه رو میخورم متاسفانه

هیچکدوم شون خوب نیست

من همه چی میخورم ولی زیاد نه

هیچ کدوم ترشی که برا خودت خوب نیس
سالاد نفخ داره
ماستم میگن خوب نیس برا زن زائو

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی