وزنش ۲۸ هفته ۱۲۶۰ بود
اره دختر من خونرسانی ضعیف بود وزن تولدش۹۰۰ بود البته ماشالا الان یه مقدار چاقه بنسبت هم سناش
بله بنده با وزن ۱۲۰۰به دنیا اومد. الان ماشاالله هم. قدش هم وزنش نرمال
سلام من جفتم تک شریانی بود یعنی مال همه اگه دوتا رگ هست مال من یک رگ بود و خب خونرسانی کمتره دیگه دکتر پودر لیدی میل برام نوشت اگر اشتباه نکنم ماه هفتم بودم دیگه مرتب از اون خوردم البته دکتر میگفت کلا بچه هایی که جفت تک شریانی هست اونقدر وزن زیاد نمیشه ولی این پودر کمک کرد شد ۳۲۰۰
هرچند الانم خیلی لاغره و دنده هاش مشخصه 😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.