۸ پاسخ

جانسون

جانسون پینو

من جانسون صورتی دارم عالیه

ببین ماما بیبی من تازه گرفتم منم چیکو میزدم رفتم بگیرم گفت ۱۸۰۰ راستش زورم اومد ماما بیبی گرفتم ۳۸۰ ولی هم بوش عالیه هم موهاش قشنگ تمیز میکنه کاملا راضیم میخای امتحان کن چون قیمتیم نداره

منم چیکو داشتم تموم شد ناتل گرفتم راستش زیاد راضی نیستم انگار یجوریه ولی خونه مامانم یه شامپو داره اولش بی بی داره کامل نمیدونم چیه بی بی لند نیست

پینو بنظرم خوب باشه

بی بی لند با رایحه آووکادو

ناتل

سوال های مرتبط