۷ پاسخ

بچه‌مو سپرده بودم به یکی دیگه
دو بار به جای دو پیمونه سه پیمونه ریخته🤕

فک کنم یبوست بشه
یه بار اشکال نداره ، از مشکلات شیرحشک دادن همینه دیگه🫠 منم دائم میشمارم نکنه یوقد اشتباه بریزم🤦🏻‍♀️

بایبارچیزی نمیشه ولی روی قوطی شیرخشکانوشته اگه بیشتربریزی باعث کم شدن آب بدن بچه میشه

حالا اتفاقی یه بار دوبار چیزی نمیشه شیر زیاد بریزی شکمش سفت میشه کم بریزی اسهال میشه

من چند بار اینکارو کردم ولی نه همیشه

حالا یبار که نه ولی اگر میخوای دائمی این کارو کنی خوب نیست غلظتش بهم میخوره معدشون نمیتونه هضمش کنه در نهایت یبوست میشه ولی اگر حالا حواست نشده که یبار مهم نیست

ن من برام پیش اومد

سوال های مرتبط

مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی