نهههه
علاوه بر دل پیچه و یبوست امکان رفلاکس هم هست
نکن اینکار همونو ۹۰ سی سی سه پیمانه هم شیر خشک
نه عزیزم
اینجوری آب بدنشون کم میشه
به هیچ عنوان اینکار رو نکن
همین امروز میخواستم تاپیک بزارم و این رو برای مامانا توضیح بدم
که به هیچ عنوان برای وزن گرفتن بچه تون پیمانه شیر خشک رو اضافه نریزید
اینم که سوال شما رو دیدم
یبوست میگیره عزیزم
خب ۹۰تا بده چ کاریه😐
نه باید مقدار اب شیرخشک برابرباشه که اب بدنش کم نشه
وگرنه دلدرد میشه یبوست میگیره نمیتونه دسشویی کنه بیقرارمیشه
چون آب بدن کم میشه ب کلیه آسیب میرسونه هیچ وقت این کار نکن
نه عزیزم چه زیاد بریزی چه کم بچه دل درد میشه باید دقیق اندازه باشه
دو پیمونه اصولشه
نفخ دلدرد یبوست میگیرع
دیگه فک کنم کولیک باعث میشه بگیرع بچت
اصلا این کارو نکن بچه نفخ میگیره
بچه مریض میشه خدایی نکرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.