۲ پاسخ

من لتروزول آمپول روز ۷:۸:۹:پریود زدم ۱۴ رفتم سونو یه دونه فولیکول غالب داشتم ۱۸ سه تا آمپول آزاد سازی دکترم داد از روز ۱۲:۱۴:۱۶: گفت بزن

من لتروزول بود با سینال اف روز 8 و 9 و 10 پریود داشتم تخمک

سوال های مرتبط