۵ پاسخ

من دیشب گرفتم دونه ۴۰تومنه گرون نیست

منم دو روز ، روزی سه بار پماد چشم زدم، بعدش الکل زدم

پوماد چشم بزن عالیه

نه تتراسایکلین بزن خوبه

اره خوبه
کاش پینی سیلین چشم میخریدی از اون خیلی بهتره نمیزارع عفونت کنه

سوال های مرتبط

مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان سوگند👶💖 مامان سوگند👶💖 ۷ ماهگی
مامان رقیه خانوم🍬 مامان رقیه خانوم🍬 ۱۵ ماهگی