این افت هست نو دهن نی نی سینه نمیگیره فقط گریه میکنه

تصویر
۳ پاسخ

دختر منم اینجور شده بود به شب کامل گریه کردم سینه نمی‌گرفت
شیشه شیر هیچی نمی‌گرفت
همش گریه میکرد
رفتم دارو خانه قطر گرفتم براش همون شب خوب شد

سوزش داره بخاطر همین نمیگیره سعی کن بدوش بده بهش شیر مادر خیلی خوبه براش

ایخدا عزیزم اره

سوال های مرتبط

مامان ساینا🩷 مهراد🩵 مامان ساینا🩷 مهراد🩵 ۵ ماهگی