من هم پنج هفته و چهار روز رفتم
ساک خالی بود
ساک منم ۸میلی بود
دو هفته بعدش خدا رو شکر قلب ش تشکیل شده بود
انشالله برای تو هم همینه ..
همه چی نرمال
سونوی شکمی انجام دادی ؟
ینی ساک بارداری تشکیل شده ولی جنین دیده نشده.اونم به خاطر اینکه زود رفتی سونو توی هشت هفته بری جنین دیده میشه.برا من پنج هفته حتی ساکم دیده نشد
اونی که تو تخمدان راستته از منم بود بزرگ تر و دفعه بعدش ک رفتم رفع شده بود
رحمت ابعادش ی ذره بزرگتره
در کل مشکلی نیست نگران نباش
زود رفتی سه هفته دیگه برو که کامل تشکیل شده باشه و استرس هم نداشته باش
دو هفته دیگه برو سونو هم بچه هست ایشالا هم قلبش اون کورپوس هم پوسته فولیکول ازاد شدس خودش از بین میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.