۷ پاسخ

عالی مبارک باشه عزیزم ❤️

۳ هفته دیگه باز برو واسه تشکیل قلب و تعیین سن دقیق بارداری و تایم زایمان

عزیزم مبارکه دقیقاچندهفته ای

خداروشکر ساک و کیسه زرده تشکیل شده و داخل رحمه،ان‌شاءالله به زودیم صدای قلبشو میشنوی🥰

هنوز جنین نیس تو ساک ایشالله دو هفته دیگ میری سونو قلبشو ببینی

عالیی

بسلامتی 🥰🫂

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۵ ماهگی
مامان مرساناوتودلی💕 مامان مرساناوتودلی💕 هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری