خانوما میشه نظر بدین درمورد سونوم ..

تصویر
۵ پاسخ

این سونو رو دقیقا چند هفته رفتی به حساب خودت
از اول پریود

سونو قلبه دگ چیزی نداره ک کیستتم با بالارفتن هفته هات رفع میشه

چ خوب پس نزدیک ما هم میشه .ازاد

گلم سنو کجا گرفتی
و اینکه ضربانش تشکیل شد

کیست تخمدان داری

سوال های مرتبط

مامان 💎Benyamin👶🏻 مامان 💎Benyamin👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسر قندم🩵 مامان پسر قندم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
مامان امیرعباس 💙🐣 مامان امیرعباس 💙🐣 ۳ ماهگی
مامان نیکان کوچولو🦔 مامان نیکان کوچولو🦔 روزهای ابتدایی تولد
مامان قلب من مامان قلب من ۱ ماهگی
مامان امیرحسین🙎‍♂️ مامان امیرحسین🙎‍♂️ ۱ ماهگی