۵ پاسخ

شبا بدی بهتره، نیم ساعت قبل و بعدش شیر نخوره، یک سیسی

یک سی سی..من شبا میدم

یه سی‌سی چندتاقطرس؟

قبل خواب آخرشب

نیم ساعت بعد از شیر
بعدشم تا نیم ساعت شیر نده
شب ها یه سیسی

سوال های مرتبط

مامان ملودی خانوم🎀😍 مامان ملودی خانوم🎀😍 ۱۰ ماهگی
مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی