یجا خونده بودم بچه ها حس میکنن مو عضوی از بدنشونه که وقتی کوتاه میکنیم انگار اون عضو میکنی تا متوجه بشن که دردی نداره و چیزی نیست فکر کنم ۳ سالگیه
من بابام ارایشگر یا خونه خودمون کوتاه میکنه یا خونه خودشون گریه که میکنن این دفعه گریه نکرد
چن روزدیگه ان شاالله دوباره میخوام ببرمش کوتاه کنم
منم یبار دخترمو بردم با شوهرم چون که عقب و جلوی موش کوتاه بلند بود
انقد گریه کرد حتی نزاشت براش پیشبند ببندن
اینم نتیجه
دیگه وقتی یارو ارایشکاه کودک زده باید انتظار اینجور بچه ای هم داشنه باشه...پسرای منم اینجورن🤣🤣🤣چقد میگیرن اونجا ...اینجا ۵۰۰
بچن دیگه یکی خوشش میاد یکی نه مبارکش باشه 😅😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.