خانما شما توی هفت هفته چه علایمی داشتین ؟

۳ پاسخ

خستگی زیاد بی حالی شبا هم نفخ شدید تا یکم سردی میخوردم دلدرد میشدم درد پریودی میگرفتم😮‍💨

من هیچ علائمی ندارم..یه خورده به خاطر بی علامتی استرس گرفتم

حالت تهوع بالا میوردم
درد پریود
بعد غذام بی‌حال میشدم نا نشدم حتی پاشم سفره رو جمع کنم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری
مامان آیسل مامان آیسل هفته دوازدهم بارداری
مامان امید کوچولو😍❤ مامان امید کوچولو😍❤ ۱ ماهگی