هیچ
فقط سینه هام درد میکرد
اشتهام زیاد شده بود جوری که در عرض چند روز ۲ کیلو اضافه کردم
بعد خوردن نا نداشتم بلند شم همون جور کنار سفره دراز میکشیدم (این علایمارو داشتم اما هنوز نمیدونستم باردارم)
هوس فلافل کردم همسرم ساندویچ کالباس به جاش خریده بود بعد خوردنش همشو بالا اوردم و تا آخر بارداری و حتی تا خود الان از کالباس متنفرم قبلاً دوست داشتم
و اینکه ۱۰ روزم تاخیر داشتم شب بیبی چک زدم مثبت شد شکر خدا الانم بغلمه
هیچیییی😂
فقط میخوردم 😅بیش ازحد
علائم پریودی
علایم پریودی شدید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.