چرا توی ۵ هفته هیچ علائمی نداررم ؟!

۸ پاسخ

دعا کن تا آخرش هیچ علائمی نداشته باشی😅مخصوصا حالت تهوع خیلی سخته

عادیه

بعضی ها کلن بارداری راحتی دارن علائم خاصی ندارن

عزیزم از هفت هفته ب بعد

هنوز واس علائم زوده وای بعضیام تو بارداری اصلا هیچ علائمی ندارن

عزیزم من هنوزم هیچ علائمی جز سینه هام ندارم

چون هنوز زوده

عجله نکن.توی هفت هفته به بعد علایم شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری
مامان جانان و تودلی🩵 مامان جانان و تودلی🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سامین مامان سامین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حلما و صدرا مامان حلما و صدرا هفته سی‌ودوم بارداری