سلام هفته 8بارداری هستم اما هیچ علایمی ندارم چرا

۷ پاسخ

خداروشکررر کنننن
من دارم از سوزش معده میمیرم

حتی سینه درد هم نداری گلم؟

زوده هنوز گلم

الحمداللله
سجده ی شکررر به جا بیار

وای نگو منم همین بودم الان دارم میمیرم 🥺🥺🥺

ربطی به علائم نداره من تمام علائمم داشتم پوچ بود الان از درد نمیتونم بخابم😄

سونو چی میگه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ترکان مامان ترکان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری