۶هفته ۶روز هستم هیچ علائمی ندارم چرا؟

۹ پاسخ

من یه روز از شما جلوترم ، بعضی روزا علایمی دارم بعضی روزا نه ، ولی خیلی سخت و اذیتی نیستم .. ولی اب میخورم تپش قلب و تهوع میگیرم

منم فردا میرم تو ۶ هفته ولی علائم خاصی ندارم فقط سینه‌هام درد میکنه یکم

کم کم منتظر باش میاد سراغت 😂منم اوایل ذوق داشتم ک چقد خوش میگذره

درد سینه هم ندارین؟

عادیه من هنوزم ندارم

منم تو اون هفته هیچ علایمی نداشتم جوری که خوشحال بودم که چه بارداری خوبه ولی بعد از حجم درد و تهوع غافلگیر شدم😅

یا ۸هفته به بعد شروع میشه یا سه ماه بعضیا اینطورین

زوده هنوز عزیزم

عادیه

سوال های مرتبط

مامان ترکان مامان ترکان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سامین مامان سامین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عروسک💗و پسری❤️ مامان عروسک💗و پسری❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری