خانما من ۶هفته ۴روزمه طبیعیه که علایمی ندارم؟

۵ پاسخ

منم ندارم فقط قبل غذاخیلییی گشنمه بعدش حس افنجاردارم

منم شش هفته هستم حالت تهوع دارم ولی بالا نمیارم همین

کمکم از ۷ یا ۸ هفته شروع میشه

منم شش هفته و دو روز همش نگرانم چرا علایمی نیست 😂😂

بله طبیعی

سوال های مرتبط

مامان ترکان مامان ترکان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دِلیم😍❤️ مامان تو دِلیم😍❤️ هفته ششم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری