باید تو یه ساعت مشخص بزنی حداقل چهارساعت ادرار نکرده باشی تا مشخص بشه
برا منم ماه پیش اینجوری شد😭
گلم چندمین روز سیکل امپول زدی
بعد امپول ازادسازی که دیگه کیت اعتبار نداره اصلا عزیزم
من آمپول نزدم اما کیت رو همیشه اول صبح زدم و به مرور پررنگ میشه
هر وقت ازاد بشه مثب ميشه فردا ميشه
عزیزم چندمین دوره آمپول ازادسازی رو زدی؟
دیشب هم درد خفیف پریودی داشتم و ترشح قهوهای کمرنگ. یعنی دیروز آزاد شده؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.