۸ پاسخ

باید تو یه ساعت مشخص بزنی حداقل چهارساعت ادرار نکرده باشی تا مشخص بشه

برا منم ماه پیش اینجوری شد😭

گلم چندمین روز سیکل امپول زدی

بعد امپول ازادسازی که دیگه کیت اعتبار نداره اصلا عزیزم

من آمپول نزدم اما کیت رو همیشه اول صبح زدم و به مرور پررنگ میشه

هر وقت ازاد بشه مثب ميشه فردا ميشه

عزیزم چندمین دوره آمپول ازادسازی رو زدی؟

دیشب هم درد خفیف پریودی داشتم و ترشح قهوه‌ای کمرنگ. یعنی دیروز آزاد شده؟؟؟

سوال های مرتبط

مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری