#شیرخشک
#رفلاکس
#گهواره

تصویر
۱۲ پاسخ

خونه قدیمی هم جاش خوبه هم متراژش بیشتره کم کم هم درستش میکنی

قديمي جاي بهتر

عزیز عکس از بینیت میذاری

اگه هزینه بازسازی دارید یا میتونید به زودی اقدام کنید خب مشخصه اون قدیمی بهتره هم قابل بازسازی به سلیقه خودتونه هم بزرگه هم محلش خوبه اما اگه تمام موجودیتون قراره خرج خرید خونه بشه خب اون خونه نوساز بهتره به نظر من

من بین این داستان گیر کرده بودم ولی متراژ خونه یکی بود اون که بالای شهر بود پارکینگ نداشت و قدیمی بود خرج داشت اون که موقعیتش متوسط بود نوساز بود من نوساز انتخاب کردم چون دیدم حالم تو اون خونه بهتره

صددرصد قدیمی

صد در صد قديميه

فوقش الان نتونستی کم کم تمیز و بازسازیش میکنی

اون خونه قدیمی که بهترین جا یه بنزر من بهتره چون رشتش بهتر

به نطر من قدیمیه هم بزرگ تره هم موقعیتش بهتره هم میتونی به سلیقه خودت بازسازیش کنی بعدم مکان خونه خیلی مهم تره میگی بهترین جا

بمن باشه ۲۵۰ میگیرم خودم با سلیقه خودم تعمیر میکنم چون موقعیت هم مهمه

معلومه اونی ک‌مرتب تره

سوال های مرتبط

مامان 🎂🍁𝕣ꪮꫝꪖꪑ مامان 🎂🍁𝕣ꪮꫝꪖꪑ ۷ ماهگی