۱۱ پاسخ

فقط اد، زنداییت مگه دکتره عزیزم، چقدر خسته شدم از دست دخالتای بقیه

فقط بهش ا د بده گوش به حرف کسی نکن آمدم بچه ام گذاشتن تو گل‌ محمدی بعد دارو محلی بهش دادن الان دخترم سیاه سرفه گرفته
تا4ماه نیاز به آب نداره شیر خودت دومرحله هست اول مواد مغذی بعد حالت آب داره که تشنگی بچه برطرف میکنه

وقتی بچه داره شیر خشک میخوره داخلش اب با اب درست میشه بعدشم اب دادن اشکالی نداره ولی از یک ماهگی زوده نده

من از یه هفته ای میشه یکم آب میدم

منم اب جوشیده ب بچم میدم

آخه ۱ ماهگی

من هروقت شیر درس میکنم چند قطره آب جوش سرد میدم

بچه تا غذا نخوره تشنه نمیشه
از هر موقع غذای کمکی رو شروع کردی بعد بهش کم کم اب بده

فقط آد میدم
آبم لازم نداره شیرت آب کافی میرسونه

من هر از گاهی آب قند میدم خیلی کم و فقط قطره آ د

من فقط آد دادم... آب اصلا لازم نیست تو این سن

سوال های مرتبط