بعد سرم تب پسرم ۳۷ بود خوبه یا بالاست؟

۱ پاسخ

معمولیه ولی مواظبش باش چکش کن باز

سوال های مرتبط

مامان یزدان و شهرزاد مامان یزدان و شهرزاد ۲ سالگی
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه ۱ سالگی