۶ پاسخ

طبیعیه
بعد ۳ ۴ ماه خوب میشه
منم جلو موهام کلا ریخت وحشتناک کف سرم کامل مشخص بود با اینکه خیلی پر پشته
ولی به مرور دوباره خوب میشه به روال قبل برمیگرده
ازقدیم میگن بچه میشناستت
یک اصطلاحه

حتما یه آزمایش بده عزیزم ریزش موطبیعیه مولتی ویتامین بخور من خوردم یه کم تاثیرداشت

نباید میخوردی و بعد ۴۰روز از زایمان ازمایش میدادی
برودکتر برات ازمایش بنویسه

اشتباه کردی عزیزم بایذ ادامه میدادی و میرفتی دکتر اگه ازمایشت خوب بود قطع میکردی من الان پسرم ۳ سال و خورده ای و هنوز قرص میخورم

برو آزمایش بده اگه بالابود دوباره دارو مصرف کن
البته با تشخیص پزشک

نه ادامه نده بعد یه ماه برو آزمایش تیروئید بده

سوال های مرتبط