روز ۸ ازادسازیم و درد پریودی گرفتم دلیلش چیه؟؟؟؟

۴ پاسخ

امپول ازاد سازی زدی یا منظورت تخمک ازاد شده هست

نگران نباس روز هفتم از درد رفتم دکتر گفت طبیعیه فردا هم میخوام ازمایش بتا بدم دعا کن برام اگه بچه باشه سلامتیش مهمه

سلام منم ۹ روزه ازاد سازی زدم کلا بهم ریخته بدنم درد شکم تورم استرس واصطراب دیگه کلافه شدم ۲ روز هم مونده به پریودم بیبی چک استفاده کردم هاله افتاده الانم نگران

منم 10روزه زدم انواع علائما دارم خدا کنع این ماه جواب بگیرم چندساله منتظرم😪

سوال های مرتبط