۵ پاسخ

باید فولیکول بالغ داشته باشی یعنی سایز فولیکول حداقل 18 باشه که آمپول بده

سنو میگیره اگه نیاز باشه خودش میده

14 پریودی باید بری سونو اگه فولیکول بلغ داشته باشی دکتر خودش بهت آمپول آزادسازی میده که درصد حامله شدند بیشتر بشه

خودش میده لازم باشه

می‌خوام برا بارداری اقدام کنم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری