۴ پاسخ

من میرم خونه مامانمم روانی برمیگردم دیونم میکنن

ن خداییش،
دختر من فقط مخمونو میخوره.
بلبله،میخاد باصابخونه بازی کنه

مهمونی با بچه ی سن ما یعنی انتقال عذاب و دردسر از خونه به مکانی جدید.من برمبگردم هم گشنخ ام هم تشنه هم عصبی

متاسفانه منم وضعیتم همینه
بقیه هم ی جوری رفتار میکنن انگار خودشون بچه نداشتم یا بچه ندیدن و بچشون شلوغ نکرده ی زمانی بچه خودشون می پرید سر و کله مون ولی یادشون رفته

سوال های مرتبط