۱۰ پاسخ

اره عزیزم اصلا استرس نگیر من شیش هفته و س روز رفتم نشده بود هشت هفته‌ات کامل بشه برو انشالله اونموقع تشکیل شده استرس برا چی اخه

چرا نشه عزیزم؟ حتماااااا میشه
این دفعه میری سونو صدای تالاپ تولوپ قلبش رو میشنوی
نگران نباش🫂

نگران نباش ۶ هفته زوده برا تشکیل قلب بعد ۸ هفته معلوم میشه استرس نداشته باش هرچی خدا بخواد

منم هم هفته شما بودم رفتم تشکیل نشده بود
الان دو هفته گذشته به امید خدا فردا مجدد میرم سنو

بله تشکیل میشه

سونوواژینال رفتی یاشکمی؟

عزیزم ۸ هفته برای قلب باید بری نگران نباش گل گلی

هشت هفته من شنیدم تشکیل میشه

اره وقت هست

اره ۶هفته و۲روز زوده باید از ۸هفته بری برا تشکیل قلب

سوال های مرتبط