۴ پاسخ

رو سطح شیب دار بخوابونش بهتر میشه.
بینی ش رو هم مرتب تمیز کن چون بخاطر رفلاکس تند تند بینیشون کیپ میشه و کلافه میشن.
آروغشم حتما بگیر.

اروغ میزنه؟دختر منم خس خس میکرد ی نفر گفت حتما اروغش بگیر دیگه خس خس نمیکنه جواب داد یکم محکم بزن پشت کمرش که اروغ بزن

خطرناکع؟

خس خس خطرناکع

سوال های مرتبط