۵ پاسخ

آپتامیل پرونترا

من بیومیل ساده میدم خوبه

ha.

من ترویتال ای ار میدم بیومیل هم دادم ولی فک می کنم ترویتال بهتره

من به پسرم بیومیل ar میدادم هم رفلاکسش بهتر شده بود هم وزن دهی خوبی داشت ولی متاسفانه یبوست گرفت مجبور شدم عوضش کنم

سوال های مرتبط