۱۰ پاسخ

با آب جوش که از دما افتاده. ولی همچنان گرمه

من با ابجوش میذارم ولرم شه میخورم

من با اب ولرم قاطی میکنم
بعد میزارم یخچال سرد بشه
افتضاحه بد مزس

بزور میخورم اصن جالب نی چ سردش چ گرمش

لیدی میل واقعا خوبه؟؟
چند گرفتی؟

من شیر خنک میخورم

من که سه تا قوطی خوردم اخرم نی نی دونیم به دنیا امد لیدی میل ومیبینم دلم میخاد خودمو خفه کنم

والا میگن با آب گرم قاطی کنی چیزی که هم روش نوشته هم دکتر گفته

من با شیر سرد میخورم مزش قابل تحمل تره بنظرم

آبجوش رو باید بذاری سرد بشه

سوال های مرتبط

مامان آقا مَهدی گل💚✨ مامان آقا مَهدی گل💚✨ ۸ ماهگی
مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری