با آب جوش که از دما افتاده. ولی همچنان گرمه
من با ابجوش میذارم ولرم شه میخورم
من با اب ولرم قاطی میکنم
بعد میزارم یخچال سرد بشه
افتضاحه بد مزس
بزور میخورم اصن جالب نی چ سردش چ گرمش
لیدی میل واقعا خوبه؟؟
چند گرفتی؟
من شیر خنک میخورم
من که سه تا قوطی خوردم اخرم نی نی دونیم به دنیا امد لیدی میل ومیبینم دلم میخاد خودمو خفه کنم
والا میگن با آب گرم قاطی کنی چیزی که هم روش نوشته هم دکتر گفته
من با شیر سرد میخورم مزش قابل تحمل تره بنظرم
آبجوش رو باید بذاری سرد بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.