۴ پاسخ

شیر ولرم من خوشم نیومد یه جوری بود دگ کلا باابجوش سرد شده میخورم

من نصفش روباآب ولرم حل میکردم بعدک خنک میشدتوش شیرمیریختم

باشیر ولرم اول شیر بریزید بعد پودر اصافه کنید

عزیزم با شیر سرد‌ هم پودرش خوب حل نمیشه همم ممکنه دل درد بگیرید ، حتما شیر جوشیده باشه اما خیلی داغ نه تا حدی که‌ ولرم باشه ترکیب کنید و نوش جان‌کنید ❤️

سوال های مرتبط