۹ پاسخ

چهارماهه هنوز درگیریم

من حدود ۴ ماهه گرفتم ولی تا دو سه ماه حداقل هفته ای یکی دوبار خطا داشت تازه ی ماهه خوب شده

چرا نتونی نماز بخونی عزیزم
زندگی من کلا با جیش یکی شده
منم حساسم بشدت ولی ول کردم
سجاده پهن میکنیم‌و با دمپایی راه میرم
چاره چیه
یکم هوا گرم‌ تر شه میشوریم همه رو غصه نخور
بزرگ‌میشن
همه این دوران و گذروندن

بچه با بچه فرق میکنه من دخترمو یک ماه مونده به سه سالگی گرفتم یک هفته ای اوکی شد چندباری خطا داد ( من دخترمو از ۱۸ ماهگی از پوشک شب گرفته بودم بعد دوسالگی هم صبح ها که از خواب بیدار میشد میبردم دستشویی میگفتم جیش کن بعضی وقتا جیش میکرد بعضی وقتا هم نه ) کارتون براش بزار تسویقش کن

سه ماهه گرفتمش چند روز پیش خطا داد همچنان

۵ ماه گرفتمش ولی ۲ هفته اول خیلی سخت بود نمی‌گفت شورت آموزشی خریده بودم از اون در حد نم ‌پس دادن بود خونه کثیف نشد،،، ولی دخترم زود یاد گرفت

صبور باش اصلا نگران نباش اوایل خطا دارن پسر من تو ۲ ماه قشنگ یاد گرفته الان خدا روشکر خودش میگه حتی شب هم اصلا خطا نداره همون اوایلش سخته

هر بچه ای یجوره ولی دوماه تقریبا طول می‌کشه که عادت کنه به دسشویی

عزیزم چند وقته جدا کردی ؟

سوال های مرتبط