شياف گليسيرين براي نوزاده اصلا اذيت نميكنه تا بذاري شكمش كار ميكنه
اگر یبوست داره
قطره پدی لاکت یا بایولاکت هر دو خوب و کمک کننده هستن.
تا 7روز الی10روز مشکل نداره من یکم کره میزارم رو زبونش بخوره راحت مدفوع میکنه ضررنداره رودهاشم نرم میشه بازم خودت میدونی
دخترمن ۶روز۶ روزمیره
بچه من تا ۴ روزم شده
مهم ابنه بچه یبوست نداشته باشه اذیت نباشه از این موضوع وگرنه ایرادی نداره
اگه فقط شیر مادر میخوره تا یکهفته ایرادی نداره
شیاف گلیسیرین بزار
بعد یک ساعت کار میکنه
من دکتر بردم این برام نوشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.