عزیزم چرا همون عصر نرفتی زایشگاه بیمارستان سنو هم بیمارستان داره منم همینجور شدم سریع رفتم بیمارستان امپول و شیاف داد
حتما برو بیمارستان یا شیاف داری بزن
خونریزیت چطوریه؟؟؟؟قرمزها یا قهوه ای؟؟؟زیاده یا کم
اونا حتما سنو واژینال انجام میدن من نمیخوام سنو واژینال بشم
خب همینجوری بیخیال موندی چرا نمیری بیمارستان
چرا از عصر صبر کردی فورا برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.