بچها من دو ماهمه از عصر خون ریزی دارم

۶ پاسخ

عزیزم چرا همون عصر نرفتی زایشگاه بیمارستان سنو هم بیمارستان داره منم همینجور شدم سریع رفتم بیمارستان امپول و شیاف داد

حتما برو بیمارستان یا شیاف داری بزن

خونریزیت چطوریه؟؟؟؟قرمزها یا قهوه ای؟؟؟زیاده یا کم

اونا حتما سنو واژینال انجام میدن من نمیخوام سنو واژینال بشم

خب همینجوری بیخیال موندی چرا نمیری بیمارستان

چرا از عصر صبر کردی فورا برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ستاره مامان ستاره روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وپنجم بارداری