سونو کنن الان دیگه قلب مشخص میشه ایشالله چیزی نیست بااستراحت خوب میشی منم داشتم روزی ۳تا شیاف برمیدارم واستراحت میکنم
خون قرمز؟؟؟
سلام کاملا استراحت کن فقط برا دستشویی راه برو شیاف پروژسترون حتما بردار .وبادکترت تماس بگیربهش بگو
حتما باید سونو بشی عزیزم ، شاید هماتوم داری پیگیر باش
سونو هم رفتم گفتن کیس داری تا قلبش مشخص نشه هیچی معلوم نیست
باید بری بیمارستان برو بگو خونریزی دارم سونوت کنن
باید بری سونو علت مشخص بشه
یا هماتوم یا سقط
باید بری دکتر
زودتر برو سونوگرافی
سلام کسی تلگرام گروه برای بارداری سوال از خانما از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم @NAZli8816
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.