بله من اصلا سینه درد نداشتم والان هم ندارم
آره من سینه درد نداشتم
اره من ندارم
امیدوارم همه چشم انتظارا و من و شماهم باردار باشیم همین ماه🙏🏼🤰
منم این ماه درد سینه ندارم
قبلا باردار شدم سقط شد وحشتناک درد میگرفت و اینکه کلا قبل پریودیم سینه درد شدید میگرفتم الانم دو روز عقب انداختم ولی یکم الان زیر دلم درد خفیف هست ببخشید ترشح هم دارم کم
اررره
آره من نه در داشتم نه تغییری توش ایجاد شده بود
اره من درد ندارم فقط بزرگ شدن یکم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.