۸ پاسخ

بله من اصلا سینه درد نداشتم والان هم ندارم

آره من سینه درد نداشتم

اره من ندارم

امیدوارم همه چشم انتظارا و من و شماهم باردار باشیم همین ماه🙏🏼🤰

منم این ماه درد سینه ندارم
قبلا باردار شدم سقط شد وحشتناک درد میگرفت و اینکه کلا قبل پریودیم سینه درد شدید میگرفتم الانم دو روز عقب انداختم ولی یکم الان زیر دلم درد خفیف هست ببخشید ترشح هم دارم کم

اررره

آره من نه در داشتم نه تغییری توش ایجاد شده بود

اره من درد ندارم فقط بزرگ شدن یکم

سوال های مرتبط

دوباره مامان دوباره مامان قصد بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری