سلام من قبل بارداری انجام دادم
باوزن 83تیرماه
بعد تو12هفته بارداری انگار3ماه بعدش اینا 65بود
تقریبا ی ربع اینا کارداره با بیهوشی انجام میش تقریبا دردخواصی نداره فقط باید چندساعت اول کمکی داشته باش
من ک راضی بودم خیلی
من چون بارداریم پرخطربود استراحت مطلق و رعایت نکردم وزنم برگشت تو بارداری نه ها بیشترش بعد بارداری وزنم رفت بالا
رژیمشو رعایت کنی هم وزن خوب میکنی هم برنمیگرد
فقط اسپارتینا بزن
من خیلی از اطرافیانم زدن هیچ کدوم راضی نبودن
دخترخاله ام زد اونموقعه 20ت بود ینی یه ذره تکون نخورد همش میگفت پولمو ریختم دور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.