همین شیر بدرستی نمیخوره. پسر منم همینجوری بود شیر نمیتونس بدرستی بخوره بردیم پیش طبیب الان خوب شده خداروشکر. منم چیز زیادی نمیدونم عزیزم مادرم میدونه. پیش طبیب میبری دستشو تو دهنش میکنه کام رو بالا میکشه بعد راحت و اوکی شیر میخوره. شایدم شیرت سیرش نمیکنع گلم
گلم شاید کامش افتاده. اگ شهرتون طبیب داره ببر ببینه. کامشو بالا کن
احتمالا رفلاکس داره دختر منم تایم شیر خوردن همش سرشو میکشید عقب گریه میکرد
احتمالا نفخ داره دخترم همینجوری بود دکتر گفت بخاطر نفخ هست شربت گریب میکسچر داد بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.